Illamående...

Ikväll blev verkligen mitt psyke testat, och mina smaklökar. Fredrik förväntade sig nämligen att jag skulle dricka upp en full kopp med kallt kaffe, mjölk, massa salt och massa peppar i... Vår tävling är nämligen sådan att när någon förväntar sig något av den andre så måste man göra det, så efter otaliga minuter som gick åt till att övertala mig själv så gick jag ut med koppen.

Efter att varit nära och spy 3 gånger och kanske 10 minuter av fysiskt och psykiskt plågande så var koppen slut. Har nu druckit 1 liter cola och borstat tänderna men smaken är kvar. Livet är skit med andra ord, men jag är endå stolt! Jag klarade utmaningen och kan nu göra något hemskt till Fredrik... MOHAHAH

Kommer troligen bajsa mer än vad jag kommer sova inatt som det känns nu, men vad gör man inte för stoltheten...

Over and out  // Dannieboy

Kommentarer
Postat av: Oskar (becka)

hahaha, du är KUNG danne ! Hoppas du hämnas rejält mot fredrik!

2011-11-08 @ 09:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0