Hatar överskrifter...

Cha cha bloggen, sitter och inväntar onsdagsmötet, dunkar kristen heavy metal och livet är allmänt bra! Hoppas ni trogna läsare har det lika bra där ute i världen! Och till mina finska läsare vill jag bara säga "Rauka, rakastalla nit, sit roaka!"


Dagens skvaller

Det var ju inte många dagar sedan som Olle Bengtsson satt upp en lapp i Evangelisten. Nu är den spårlöst borta och han själv kommenterar händelserna genom att säga, "Jag var rädda att dom skulle hinna tyda lappen". Vad menas med detta? Vad stod de på lappen, var det bara blajj blajj eller stod det något vettigt?

Det går även rykten om att de finns en stortaffsare bland tjejerna. Hon ska tydligen smygta på killarnas vitalare delare. Hon säger hon gillar bananer, eller är det något annat hon egentligen gillar? Vem är hon? Varför gör hon detta? Hur ska vi killar klara av att skydda oss? Tipsa gärna på   [email protected]

DaskarDanne tackar för sig, hörs när vi syns!











Kommentarer
Postat av: villintesägavemjagärmenkanskeavslöjardetgenomdetjagskrivermenskitsamma^^

jag hoppas innerligt att denna tjej du nämner inte har något med the accident som hände när hon RÅKADE!!!!! snudda vid patriks ....pillesnorreee...härromdan??? för som sagt. hon RÅKADE! punkt.

2011-10-26 @ 23:25:31
Postat av: sofia

killarna får payback genom framförallt sebbes handlingar (tänker främst hela boobgrace-grejen) känns det som. så det är han ni måste prata med skulle jag då säga. !

2011-10-27 @ 00:37:56
URL: http://thecowsuits.blogspot.com
Postat av: sofia

hihi av den anonyma kommentaren att döma så finns det flera tjejer som har magneter i fingrarna som dras mot killarnas.... ja ni vet.. ! det här kan bara sluta bra!

2011-10-28 @ 16:50:12
URL: http://thecowsuits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0