I'm Back

Som min käre vän Arnold swarre brukar säga när han hälsar på mig, "i'm back". Skön snubbe det där alltså. Nej men som ni ser, jag har återvänd till bloggosvären för att återigen skapa ordning och bringa balans in "the force". Avslutade just mitt och fredriks star wars maraton, genialiska filmer det där.

Sitter nu i mitt rum och funderar vilka hyss Carl planerar för morgondagen, härlig snubbe den där Carl, alltid ett bus i rockärmen, passa er brudar! The Carlilatior är på gång och han kommer inte skona någon, vi grabbar följer honom i alla de planer han förbereder och lite fullt ut på att han leder oss rätt!

Snart är det helg också, i princip hela skolan lämnar och själv blir man kvar, troligen blir det mycket film i helgen och även bibelläsning och andra diverse bra saker. Eller har någon ett bättre förslag så hör gärna av er, jag är öppen för det mesta.

För övrigt så gjorde Stina mig ekonomiskt trygg ikväll, generösa vänner är världen behöver! Tack så mycket!



Dagens tankeställare?

När du varit "on the toilett" och avslutat din numero två, knövlar eller viker du pappret före du torkar dig där bak? Tänk efter, det säger faktiskt en hel del om din personlighet, även om det låter löjligt.


Dagens citat!

"God must be a painter. Why else would we have so many colors? "






Kommentarer
Postat av: Anonym

oj Nu låter det ju som att det är jag som plannerat alla bus :)

2011-10-13 @ 23:20:06
Postat av: carl

2011-10-13 @ 23:20:42
Postat av: stina

jag ba bju

2011-10-13 @ 23:55:49
Postat av: Danne

Ser att min svenska var kass, bjuder på den

2011-10-13 @ 23:59:09
Postat av: Friday

Jag är också kvar i helgen dannisch! Det kommer bli grymt!!

2011-10-14 @ 08:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0