Late night

Tja Bloggen!
Sitter i min säng och hoppas att Carl in skall vakna av mina ljuva knapptryckningar på datorn. Tror nog jag klarar mig, det ser nämligen ut som han är inne i "the deep sleep" och planerar helgens bus! Passa er tjejer, de kommer bli grymt! Carl we follow, Carl we listen to!

Avslutade även dagen med lite häng med Stina den fina, Johanna slå mig i panna och Sebbe, bara sebbe där tror jag. Var sjukt gött, lagomt djupt talk lixom.
Såg även nästan hela Da Vinci koden ikväll, får se klart den imorgon. Dock är det väldigt väldigt spännande film, länge sen jag såg den nu så kommer ju knappt ihåg något. Men älskar filmer där du får använda hjärnan och där du måste verkligen hänga med under hela filmen för att förstå allting. Sen är ju även Tom Hanks ett geni så de är svårt att inte gilla filmen. Kanske även blir så man plöjjer igenom Angels and Demons imorgon med, bara för att (Får se vad Carl säger)

Dags att spela lite icy tower och se om jag kan slå nytt rekord. Tack för mig, vi hörs imorrn babes!


Nattens tanke:
Va blir Carlilators nästa plan? Who knows, kommer nog upp i någons tjejs blogg snart! Keep up!!




Darth Maul får för övrigt sjukt lite creed i Star wars... han har så stor potensial, ibland undrar jag om inte Obi-one kenobi borde skonat honom och fått över honom till den rätta sidan av "the force" Fatta balt med en jedi-master med de svärdet!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Håller med ang. Darth Maul - alldeles för lite "dubbelsvärd" i star wars.

2011-10-15 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0