Nattblogg

Grabbkvällen är avklarad och efter några härliga samtal så sitter jag nu här på mitt rum med en halvnaken Carl bredvid mig, livet är verkligen fantastiskt. Tröttheten börjar närma sig och ja börjar känna hur John "baskern" Snyggröv börjar närma sig med sitt sömnmedel för att få mig att däcka totalt.

I den fenomenala bloggen http://www.thecowsuits.blogspot.com/ så tänker ja dra igång den där Xerxes iden. Jag är beredd att ta upp en kvinna på tronen och dela riket med henne. Det ska bli en ära att få en kvinna som hjälper mig att ta hand om de 7 olika fastigheterna här på Götabro. Kvinnor, dress up, så fixar vi de här någon dag. När inget annat ligger i vägen.


Nattens Citat:
Nattens citat kommer från en väldigt god vän till mig som betytt mycket för mig genom åren. Även om vi inte alltid kunnat ha en bra kontakt så har han alltid funnints där och verkligen visat mig vägen och väglett mig. Han brukar ofta säga till mig att "Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes". Aah Ghandi, varför är du inte med mig här på Götabro just nu? Hoppas du kommer och hälsar på snart.


Vill även snabbt bara välkomna Lovisa in i bloggvärlden. Gött att fler kommer in i familjen! När tiden kommer och svårigheterna närmar sig. Läsarna sviker och din trovärdighet ifrågasätts så vill jag bara att du ska veta att jag finns här för dig. Jag lyssnar, ger råd och allt detta gratis. Inga mutor eller betalningar, de anser jag vara moraliskt fel.


Tack och hej, leverpastej! Xoxoxox Danniboy

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅH, det känns underbart Danne, TACK.

<3 <3 <3

2011-10-20 @ 01:03:31
URL: http://delightlovisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0