Spänningen blir större och större...

Sitter här i Fredriks säng och funderar varför jag just hamnade här och om Simon njuter av min musik eller inte? Vågar inte fråga, är rädd att han inte ska gilla det och verkligen säga vad han tycker om mig!
Dagen i övrigt var sjukt nice. Jimmy Forsberg var här imorse och berättade om sitt liv, fantastisk historia... helt otroligt vad människor kan gå igenom och endå hitta hem igen.

För er som är nyfikna så kommer "Dagens skvaller" efter kvällsmötet. Så håll till godo och titta in i blogge lite senare i afton eller imorgonbitti. Sen avslöjas även ikväll vem det är på Götabro som är tjejernas motsvarighet till John... håll till godo mina kära läsare, så får ni svaren senare.

Imorgon bär det även iväg till Oslo för att delta i metal-festivalen "nordic fest". Var där för 2 år sen och då levererade den verkligen. I år känner jag till många av banden och mina förväntningar är stora. Fredrik följer med och så möter vi även upp några polare till mig i Oslo. Kommer bli en legendarisk helg!

Det ryktas även om att the Carlilator toppar läsarlistorna här på Götabro-området. Inge annat kunde få mig att må bättre. Sällan har jag skådat en blogg av samma kvalite, grattis mannen! ( http://ollebengtsson.blogg.se/ )


Dagens citat:
Som en av mina gamla gitarrelev en gång sa "Knowledge talks, wisdom listens." .. man kan inte annat än fälla en tår när man tänker tillbaka på dessa minnen, ååh Jimi, varför lämnade du denna jord så ung?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0