Woho!

Tjatja, dagen har varit bra. Bra lektioner om Jesus och även lite Munchkin nu på kvällen, tyvärr så vann jag inte men de var en bra omgång så kan ta det endå.

Nästa vecka kommer min Kung Xerxes tävling äga rum, men du kan redan nu samla på dig smygpoäng genom att aktivt visa din beundran för mig och ge mig komplimanger eller kramar! Allt är tillåtet i krig och kärlek säger dom ju. För er som inte minns så är priset att kvinnan som vinner får dela makten med mig över Götabro området. Det är inte Peter som kommer ha makten, utan vi 2!!


Dagens skvaller

Det har hittats ett par trosor hängandes i en lampa inne hos Fredrik och Simon? Är detta en hämd för Björn Borg kallsångerna i Amandas sovsäck? Eller är det något helt nytt och fräscht som ligger bakom detta?


Det var allt för ikväll, och komihåg får ni reda på något skvaller som ni vill världen ska ta del av, dela med er till DaskarDanne och han fixar de!

Xoxoxo Danny

Kommentarer
Postat av: sofia

daskar-danne... yes , i can see where it comes from...

2011-10-25 @ 23:03:04
URL: http://thecowsuits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0